Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-04, 13:00   #1
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 16
Sharp$: 230
Standard

Bästa plånboken


Hejsan,

Jag hade tänkt börja med betting och främst via betfair för bonus trading. Nu undrar jag dock vilken onlineplånbok som är bäst?

Betfair tillåter ju inte direkt en uppsjö av olika alternativ. Skrill har jag hört att folk säger att man bör använda men har läst mycket skit om dom också!

Skrill har 3.1 av 10 på TrustPilot till exempel...

tacksam för svar!
BonusHungrig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-10, 16:59   #2
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Neteller har också kassa betyg på sådana rejting-sajter. Det är nog många kunder som har problem som är helt självförvållade. För att ta ett annat exempel, Klarna är ett företag som ägnar sig åt betalningslösningar och som alltid har fungerat superbra för mig och alla jag känner, men går du in och läser om dem så är det uteslutande negativa omdömen. De som är nöjda tar sig sällan tid att gå in och skriva något.

Neteller har jag inte använt så mycket, men skrill använder jag dagligen och det enda problemet med skrill var för typ fyra år sedan då sidan hängde sig mitt uppe i en betalning, tog några dagar att manuellt få pengarna. Det bör dock inte kunna hända idag eftersom jag numera använder trustly. Jag tror neteller har högre cashback, men så länge du inte omsätter väldigt mycket så spelar det väl ingen större roll.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 14:35   #3
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Varför folk ger dåligt betyg till Skrill är för att kundservice är riktigt jävla sega speciellt på mejl iaf vad jag hört! men att skicka över pengarna fram och tillbaka över och tillbaka från mitt konto är inga som helst konstigheter.

Sjukt nöjd över Skrill! Testa och se om det är efter dina förväntningar
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-21, 16:32   #4
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobbarN Visa inlägg
Varför folk ger dåligt betyg till Skrill är för att kundservice är riktigt jävla sega speciellt på mejl iaf vad jag hört! men att skicka över pengarna fram och tillbaka över och tillbaka från mitt konto är inga som helst konstigheter.

Sjukt nöjd över Skrill! Testa och se om det är efter dina förväntningar
Skall sägas att kundservicen plötsligt blir ganska snabb när du väl har blivit VIP.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-01, 08:54   #5
 
RobbarNs avatar
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 25
Sharp$: 203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Skall sägas att kundservicen plötsligt blir ganska snabb när du väl har blivit VIP.
Borde inte vara det imo..
RobbarN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-01, 18:23   #6
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Tappade min VIP-status på Skrill för några månader sen och nu är det riktigt trögt att få svar på mejl.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-09, 09:40   #7
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Nio dagar och inget svar från Skrills kundtjänst. Den som inte har en plånbok än bör nog överväga neteller.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-09, 21:53   #8
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 175
Sharp$: 2060
Standard

Aldrig haft problem med Skrill. Svarar relativt snabbt via mail (inom ett par dagar) och alla in- och utsättningar har gått helt smärtfritt.

Enda gången jag fick en del problem var när jag skulle byta min mail dit som jag en stund inte kunde sätta in pengar på Pinnacle.

Helt klart en fullgod plånbok. Nöjd.
Bettingamatoren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-09, 22:58   #9
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Skåne
Inlägg: 83
Sharp$: 1848
Standard

Tog ut för första gången på skrill idag (bara kört neteller innan).
Autogenererat mail 09:46 att de mottagit min uttagsansökan, klockan 11:32 nytt mail att de processat min ansökan och att pengarna var på väg.
Kollade mitt bankkonto under eftermiddagen och pengarna inne
Står att det skulle ta 2-5 bankdagar, men här var det snarare 2-5 banktimmar
limeburn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 08:33   #10
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Ringde Skrill igår och det var smidigt bortsett från det lilla faktum att numret inte finns någonstans på hemsidan. Hittade det slut på Skrills facebooksida.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td